FANDOM

Simon Lovelace
Infobox Simon Lewis.jpg
Életrajzi információk
Született: 1990
Kor: 17 (2007)
18 (2008)
20 (2010)
Állapot: Él
Alias: Simon Lewis
Napjáró
Makkabeus Simon
Becenevek: Si (Rebecca és George)
Napjáró (Catarima)
Hovatartozás
Faj: Árnyvadász (2010-)
Napjáró vámpír (2007)
Mondén (1991-2007)
Foglalkozás: Zenekari tag (régen)
Otthon: Brooklyn, New York
Hűséges: Fray család
Lightwood család
Kapcsolatok
Parabatai: Clary Fray
Partnerek: Isabelle Lightwood (menyasszony)
Szülők: Elaine Lewis (anya)
Ismeretlen apa
Testvérek: Rebecca Lewis (nővér)
Család: Lovelace család
Lewis család
Megjelenés
Nem: Férfi
Hajszín: Barna
Szemszín: Barna
Ismertető jegy: Káin jele a homlokán (régen)
Magasság: 178 cm

Simon Lovelace vagy másnéven Simon Lewis Clary Fray legjobb barátja, aki történet elején mondénként ismerkedik az árnyvilággal és fokozatosan egyre inkább a részévé válik.

Életrajz Szerkesztés

Simon egy zsidó családban született New York-ban, Elaine Lewis és néhai férje második és legkisebb gyermekeként. Van egy nővére, Rebecca. Amikor hat éves volt, megismerkedett Clary Fray-jel, akivel elválaszthatatlan barátok lettek. Lassan beleszeretett a lányba, azonban az elkövetkező tíz évben egyszer sem vallotta be az érzéseit iránta.

Simon az iskolatársaival és egyben barátaival, Eric-kel, Matt-tel és Kirk-kel közösen alapított egy bandát, amiben ő volt a basszusgitáros.

Simon sokáig tervezgette, hogyan és mikor vallja be az érzéseit Clary-nek, de soha nem merte a végső lépést megtenni. Egy este a Pandemonium nevű klubban, a dolgok különös fordulatot vettek, amikor Clary olyan embereket látott, akiket Simon nem. Az egyikőjüket különösen érdekelni kezdte Clary. Miután Clary édesanyját elrabolták, hirtelen egy olyan világ részesei lettek, aminek a létezését elképzelni sem tudták volna soha.

Megjelenés Szerkesztés

Simon többek állítása szerint jól néz ki, annak ellenére, hogy nyúlánk alkat. Barna haja és sötét, kávébarna színű szemei vannak. Szemüveget hord, kivéve azalatt az idő alatt, amit vámpírként töltött. Simon gyakran visel egyedi holmikat, például pólókat különleges feliratokkal. Amikor azonban Isabelle-lel kezdett járni a pulcsik helyett bőrkabátot, az edzőcipők helyett divatos bakancsot kezdett el hordani. Amíg Káin jelét viselte a homlokán hosszabbra engedte nőni a haját, hogy eltakarhassa vele a jelet. A vámpírként előtérbe került Simon vonzereje. Míg mondénként aranyosnak és geeknek tartották, addig vámpírként jóképűnek és dögösnek mondták. Amíg vámpír volt Isabelle azt mondta róla, hogy olyan ellenállhatatlanul kócos, mintha most szállt volna ki az ágyból (valaki más ágyából).

Képességek Szerkesztés

  • Árnyvadász fiziológia
  • Rúnamágia

  • Elviseli a bőre a napfényt
  • Feltámasztás
  • Gyógyítás
  • Káin jele

  • Megigézés
  • Fejlett érzékek
  • Emberfeletti erő és gyorsaság
  • Alakváltás

Tulajdonok Szerkesztés

  • Tündérgyűrű: Simon megtartotta a Tündérkirálynőtől kapott gyűrűt azután is, hogy a gyűrű párja összetört és az övé is elvesztette a varázserejét. Mielőtt Asmodeus elvette Simon-tól a halhatatlanságát és az emlékeit Simon Clary-nek adta a gyűrűt.

Kapcsolatok Szerkesztés

Szerelmi kapcsolatok Szerkesztés

Baráti kapcsolatok Szerkesztés

Családi kapcsolatok Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

  • Lilith-től tudjuk, hogy nem Simon az első napjáró, csak ő az első az elmúlt száz év óta.
  • A Csontváros első kiadásaiban Simon, három testvér közül a legfiatalabbként szerepel, azonban ez később javítva lett.
  • Simon vezetéknevét, egészen a Bukott angyalok városáig nem ismerjük. Egyébként Cassandra Clare férje, Joshua Lewis után lett elnevezve.
  • Raziel az Elveszett lelkek városában "Makkabeus Simon" néven utal Simon-ra, mivel Simon magában hordozza a Makkabeusok vérét és hitét, akiket a "Mennyek harcosainak" is neveznek. Raziel így adózik tisztelettel Simon hite és bátorsága előtt.

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki