FANDOM

Silas Pangborn
Életrajzi információk
Állapot: Elhunyt
Hovatartozás
Faj: Árnyvadász
Hűséges: Klávé
Kapcsolatok
Parabatai: Eloisa Ravenscar
Testvérek: Barbara Pangborn † (testvér)
Rokonok: Gideon Lightwood (unokaöccs)
Gabriel Lightwood (unokaöccs)
Tatiana Lightwood (unokahúg)
Benedict Lightwood † (sógor)
Család: Pangborn család
Megjelenés
Nem: Férfi

Silas Pangborn Barbara Pangborn testvére volt.

Életrajz Szerkesztés

Silas, Gabriel Lightwood szerint, Granville Fairchild közeli barátja volt és Charlotte szerint is közel állt a családja a Fairchild családhoz, valószínűleg épp Granville és Silas kapcsolatának köszönhetően.

Silas-nak volt egy parabataia, Eloisa Ravenscar, akibe Silas beleszeretett. Mivel a parabataiok közötti szerelmi viszony tiltott, Silas tudta, hogy sohasem vallhatja be az érzéseit Eloisa-nak. Nem sokkal később Silas öngyilkos lett és a búcsúlevelében bevallotta az szerelmét Eloisa-nak.

A kívülállók számára azonban rejtély övezte az egész ügyet, főképp miután számos pletyka is szárnyra kelt, köszönhetően Benedict Lightwood-nak, mégpedig az, hogy azért lett öngyilkos, mert Granville elmondta a Klávénak, hogy Silas szerelmes Eloisa-ba és még a gondolatát is képtelen volt elviselni annak, hogy elválasszák a parabataiatól. Benedict később arra is felhasználta Silas öngyilkosságát, hogy leplezze a felesége halálának valódi okát, ugyanis mindenkinek azt mondta, hogy Barbara Silas elvesztése miatt lett öngyilkos.

Érdekességek Szerkesztés

  • A hercegben Charlotte Branwell, Silas Lightwood-ként hivatkozott rá, azonban ő Barbara testvére volt, így a vezetékneve Pangborn.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki