FANDOM

Rebecca Lewis
Életrajzi információk
Állapot: Él
Becenevek: Becky
Becks
Hovatartozás
Faj: Mondén
Foglalkozás: Diák
Otthon: New Jersey
New York (régen)
Kapcsolatok
Szülők: Elaine Lewis (anya)
Ismeretlen Lewis † (apa)
Testvérek: Simon Lewis (öccs)
Család: Lewis család
Megjelenés
Nem:
Hajszín: Sötét
Szemszín: Barna

Rebecca Lewis Simon Lewis nővére, aki akkor is kiállt a testvére mellett, amikor kiderült, hogy vámpírrá változtatták.

Életrajz Szerkesztés

Rebecca néhány évvel az öccse, Simon előtt született, akivel közel állnak egymáshoz. Kiskora óta tehetséges rajzolásban, így New Jersey-be költözött, ahol művészettörténetet hallgat. A szünetetben, azonban továbbra is hazalátogat a családjához New York-ba, valamint hazahordja a mosnivalót.

2007-ben az egyik hazalátogatásakor a lakásukat tele zsidó szimbólumokkal találta és az édesanyjuk egy szót sem volt hajlandó elárulni Simon hollétéről. Ez nagyon megrémítette őt, így megpróbálta felhívni Simon-t, azonban a fiú kerülte őt, hogy megvédje őt az Árnyvilágtól. Később Simon beleegyezett, hogy találkozzanak és hogy magyarázatot tudjon adni az édesanyjuk viselkedésére, Simon elárulta, hogy vámpírrá változtatták. Ennek ellenére, Rebecca még mindig elfogadta Simon-t.

Hetekkel később, amikor Simon-t Asmodeus újra halandóvá tette és elvette az Árnyvilággal kapcsolatos emlékeit, Rebecca és az édesanyjuk emlékeit is törölte, arról, hogy Simon vámpír.

Személyiség Szerkesztés

Rebecca nagyon jó nővér. Megértő és támogató, Rebecca elfogadta Simon-t, amikor kiderült, hogy a fiút vámpírrá változtatták. Az édesapjuk halála után az édesanyjuk összetört, ezért Rebecca vette át a családfő szerepét. Ő gondoskodott Simon-ról, mesét olvasott neki, amikor kicsi volt és ebédet csomagolt neki az édesanyjuk helyett.

Rebecca egészen tehetséges a rajzolásban, így New Jersey-ben, a kollégiumban művészórákra jár.

Megjelenés Szerkesztés

Rebecca-nak sötét haja és barna szemei vannak, amelyek nagyon hasonlítanak Simon szemeire. Szeplők láthatók az arcán az orra környékén. Az öltözködése vintage stílusú és néhány ruháját ő maga készítette.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki