FANDOM

McMantry
Életrajzi információk
Teljes név: Ismeretlen
Állapot: Él (1929)
Hovatartozás
Faj: Mondén
Foglalkozás: Rendőr
Otthon: New York
Kapcsolatok
Megjelenés
Nem: Férfi

McMantry egy korrupt, new york-i rendőr, aki rendszeresen razziát tartott Magnus bárjában.

Életrajz Szerkesztés

A szesztilalom idején McMantry azzal csalt ki pénzt az illegális tevékenységet folytató mondénektől, hogy nem tart razziát náluk, ha lefizetik őt. Ebben az időben Magnus egy zugivót, a Mr. Szárazat vezette és visszautasította, hogy fizessen McMantry-nek, ennek köszönhetően McMantry gyakran tartott razziát az ivóban. A razziák idején, azonban Magnus bevetette a mágikus képességeit és a zugivó megjelenését átalakította, megelőzve, hogy McMantry bezárassa a bárt.

1929. szeptemberének végén, azonban a számos sikertelen razzia után sikeresen rajtaütött a felfegyverzett embereivel a báron, akiket utasított, hogy minden jelenlévőt tartóztassanak le azelőtt, hogy átkutatnák a helyet. Magnus segítségével a vendégeknek mégis sikerült megszökniük. Ennek ellenére a rendőrök felkutatták az elrejtett italokat és összetörték az összes üveget a bár egyéb berendezéseivel együtt.

Magnus újraakarta nyitni a bárt és bele is fogott a rendbetételébe, de végül feladta és sosem nyitotta újra a helyet. Miközben a bár vendégei tovább szórakozhattak Magnus Plaza Hotel-ben lévő lakosztályában, ahol McMantry sohasem találhatott rájuk.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki