FANDOM

Max Lincoln
Életrajzi információk
Állapot: Él (1977)
Hovatartozás
Faj: Vérfarkas
Tisztség: New York-i falka vezetője
Otthon: New York
Hűséges: New York-i falka
Kapcsolatok
Megjelenés
Nem: Férfi

Max Lincoln a New York-i falka egykori vezetője.

Életrajz Szerkesztés

Az 1970-es évek alatt a New York-i klán tagjai elkezdtek elővigyázatlanul mondénokra támadni és belőlük táplálkozni. Mivel ezzel egyidőben egy sorozatgyilkos is épp embereket ölt, a vérfarkasok el tudták fedni a vámpírok gyilkosságait, így a New York-i árnyvadászok nem fogtak gyanút és nem avatkoztak bele az ügybe. Később miután Magnus Bane hazatért a nyaralásáról, Max találkozott a boszorkánymesterrel és megkérte őt, hogy keresse fel Camille-t, a klán vezetőjét és beszéljen vele arról, hogy fel kell hagyniuk a támadásokkal.

Amikor Lincoln rájött, hogy a vámpírok drogfüggőkké váltak és ezért olyan kiszámíthatatlan a viselkedésük, azt tervezte, hogy megöli őket, hogy az árnyvadászok ne állhassanak a vámpírok miatt az összes alvilágin bosszút. A nagy new york-i áramszünet éjszakáján akcióba is lendültek, de Magnus közbeavatkozott és megegyezett Lincoln-nal, hogy az összes vámpírt a Dumort Hotel-ba zárják, amíg ki nem ürül a drog a szervezetükből. Később Camille megígérte Lincoln-nak, hogy a vámpírok soha többet nem fognak drogot használni.

Személyiség Szerkesztés

Lincoln nyugodt és határozott vezető, éppúgy mind híres névrokona. Eltökélt és mindent hajlandó megtenni, amit csak szükséges, azért, hogy az embereit biztonságban tudja. Ugyanakkor hajlandó megfontolni más alternatívákat is és a jobb megoldást választani a problémák megoldására. Jó és hatékony vezető volt, aki meghallgatta a falkája véleményét, sőt mi több, ha szükségét látta más kívülálló véleményét is kikérte.

Megjelenés Szerkesztés

Max magas, szakállas, ösztövér férfi volt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki