FANDOM

Marie Antoinette
Életrajzi információk
Született: 1755
Kor: 36 (1791)
38 (1793)
Állapot: Él (1791)
Elhunyt: 1793
Hovatartozás
Faj: Mondén
Tisztség: Franciaország királynéja
Kapcsolatok
Partnerek: XVI. Lajos (férj)
Gyermekek: Mária Terézia Sarolta
Lajos József

Lajos Károly
Zsófia Ilona Beatrix

Megjelenés
Nem:

Marie Antoinette Franciaország királynéja volt 1774 és 1892 között.

Életrajz Szerkesztés

1791-ben a francia forradalom idején, a királyi családok a Tuileriák palotájában tartották fogva. Marie Antoinette közeli barátja és állítólagos szeretője ezért azt tervezgette, hogy megszökteti őket Párizsból. A férfi olyannyira elszánt volt, hogy felkereste Magnus Bane-t, hogy megkérje tegyen a királynéra álcát a garantálva sikeres szökést.

Amikor Magnus megérkezett a királyné lakosztályába az fel-alá járkált és a családjáért aggódott. Alig vette észre, hogy Magnus álcát tett rá, hogy úgy nézzen ki mint egy orosz nemesasszony.

Miután sikeresen megszökött a palotából, rossz helyre fordult és eltévedt Párizs utcáin. Amíg a város utcáin bolyongott keresve az Axel-lel való találka helyét rátalált egy vámpír, Coselle, aki átlátott az álcán és azonnal felismerte ki is ő, ezért magával vitte Marcel Saint Cloud partijára, hogy Marie Antoinette legyen az est fénypontja. Magnus, hogy megmenthesse őt azt hazudta, hogy a nő valójában Josette és valójában az egyik munkája, ami az egyik kliense különleges kívánságára készült. Hogy bizonyítsa, Magnus azt állította, hogy még be kell fejeznie, mielőtt eladja Saint Cloud-nak. Miután végre kettesben maradtak Magnus megbűvölt egy hőlégballont, hogy megszökhessenek. A királyné pánikolni kezdett és csak akkor hagyta abba, amikor Axel szóba került, azonban miután kinézett a ballonból és rájött, hogy milyen magasan vannak elájult.

Amikor a Szajna közelébe értek Magnus képtelen volt továbbra is a levegőben tartani a ballont. Mivel a királyné öntudatlan volt, Magnus-nak kellett mindkettőjüket a felszínre vinni és a partra juttatni. Nem sokkal később megérkezett Axel és biztonságos helyre vitte Marie Antoinette-t.

Később a menekülésük alatt Varennes városában felismerték a királyt, ezért az egész családot elfogták és újra visszavitték Párizsba.

Kapcsolatok Szerkesztés

Szerelmi kapcsolatok Szerkesztés

Marie Antoinette-nek viszonya volt Axel-lel és annyira megbízott a férfiban, hogy kulcsot adott neki a lakosztályához, hogy könnyedén ki és belopózhasson a találkáik alkalmával.

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki