FANDOM

Malcolm Fade
Infobox Malcolm Fade.jpg
Életrajzi információk
Kor: Húszas évek vége (fizikailag)
Állapot: Elhunyt
Elhunyt: 2012
Hovatartozás
Faj: Boszorkánymester
Tisztség: Los Angeles Főboszorkánymestere
Otthon: Los Angeles
Hűséges: Alvilágiak
Kapcsolatok
Megjelenés
Nem: Férfi
Hajszín: Fehér
Szemszín: Lila
Ismertető jegy: Lila írisz

Malcolm Fade Los Angeles Főboszorkánymestere, aki Malibu-ban lakik.

Életrajz Szerkesztés

Malcolm jó barátságban áll Magnus-szal és Catarina-val. Magnus szerint a 20. század elején valami szörnyű dolog történt vele, ami komorrá tette és azóta különösen viselkedik. Ennek ellenére nagyon nagy hatalmú boszorkánymester.

2007. decemberében, egyike volt az első alvilágiaknak, akik keresni kezdték Magnus-t és az alvilágiak többi képviselőjét az után, hogy Sebastian Morgenstern elfogta őket. New York-ba utazott, hogy informálja Catarina-t a történtekről. Ezután felkeresték a New York-i falka tagjait, hogy szövetséget köthessenek Sebastian ellen. Később segített Catarina-nak megfékezni azt a démont, ami éppen Catarina munkahelyén, a Beth Israel kórházban okozott felfordulást.

Személyiség Szerkesztés

Malcolm gyermeteg és ártatlan személyiség, akinek komoly erőfeszítésébe kerül komolynak maradnia. Általában azonban türelmes és nyugodt, ezenkívül bölcs, intelligens és nagy erővel bíró boszorkánymester, így méltán ő Los Angeles Főboszorkánymestere.

Megjelenés Szerkesztés

Malcolm magas férfi, szögletes arccal. Fehér haja és lila írisze van, amik a boszorkánymester jelei is egyben. A megjelenése különös módon vonzó.

Érdekességek Szerkesztés

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki