FANDOM

Kitty
Életrajzi információk
Teljes név: Ismeretlen
Állapot: Él (1962)
Hovatartozás
Faj: Mondén
Foglalkozás: Szélhámos
Kapcsolatok
Megjelenés
Nem:
Hajszín: Vörös

Kitty egy mondén, akinek volt egy futó kalandja Magnus-szal 1962-ben. Kitty egy szélhámos és Magnus-szal számos mágikus csínytevést hajtottak végre abban az időben, amíg együtt voltak.

Életrajz Szerkesztés

1962-ben egy tehetős barátjával, Geoffrey-val épp a Machu Picchu felé tartottak, amikor összefutottak Magnus-szal, aki épp spanyolul beszélt. Geoffrey-t lenyűgözte Magnus megjelenése, ezért megkérte Kitty-t, aki mivel valószínűleg spanyol származású és ezért érti a nyelvet, hogy vegye rá Magnus-t, hogy a férfi lefényképezhesse őt. Magnus beleegyezett és Kitty-vel együtt pózolt, amíg Geoffrey fényképezett. Amíg Geoffrey a fényképezőgéppel volt elfoglalva, Magnus felajánlott egy sor kalandot, ha Kitty faképnél hagyja az útitársát és elszökik vele, amibe Kitty beleegyezett.

Ezután Kitty ellopta Geoffrey óráját és a férfi édesanyjának ékszereit, így amikor Geoffrey észrevette, hogy Kitty otthagyta őt, értesítette a rendőrséget, akik rögtön a szökött páros nyomába eredtek. Egy sikátorban Kitty bevalotta Magnus-nak, hogy mit tett, akit lenyűgözött a tény, hogy Kitty célpontjai az idegesítő gazdag ficsúrok és a szüleik, így később ő is felfedte Kitty előtt, hogy képes varázsolni, amikor láthatatlanná tette önmagukat a őket üldöző rendőrség elől.

Ezután Kitty és Magnus belevetették magukat a bűnözői életbe, azzal a feltétellel, hogy csak a bosszantó alakoktól fognak lopni és a lopott pénzt csak és kizárólag alkoholra és haszontalan kacatokra költik majd. A páros csupán egy nyarat töltött együtt és amelyre mindketten boldogan emlékeznek vissza, hiszen szórakoztató bűntettekkel és meneküléssel telt, aminek eredményeképpen több országban körözik őket.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki