FANDOM

Julie Beauvale
Életrajzi információk
Született: 1991
Kor: 17
Állapot: Él
Hovatartozás
Faj: Árnyvadász
Foglalkozás: Diák
Otthon: Árnyvadász Akadémia, Idris
Hűséges: Klávé
Kapcsolatok
Parabatai: Beatriz Mendoza
Partnerek: Jonathan Cartwright (barát)
Szülők: Ismeretlen anya †
Ismeretlen apa
Testvérek: Elizabeth Beauvale † (lánytestvér)
Család: Beauvale család
Megjelenés
Nem:
Hajszín: Szőke
Szemszín: Mogyoróbarna

Julie Beauvale az Árnyvadász Akadémia egyik diákja a Sötétek háborúja után. Jó barátja Jonathan-nek és Beatriz-nak, akikkel hamar maguk közé fogadják Simon-t és George-ot.

ÉletrajzSzerkesztés

Julie árnyvadász szülők gyermekeként született és az Üvegvárosban nőtt fel a testvérével, Elizabeth-tel együtt.

Julie édesanyja azon első árnyvadászok egyike volt, akiket erőszakkal sötét árnyvadásszá változtattak, hogy egy legyen Sebastian Morgenstern katonái közül. Azonban ő, a tesvére és az édesapjuk, valamint az Intézetük többi lakója sikeresn eljutott Alicante-ba. A Sötétek háborújának utolsó éjszakáján Julie és a testvére a többi gyerekkel együtt a Szövetség termében volt, amikor a tündérek és a Vadűzés váratlanul betört a terembe. Julie a tanúja volt, ahogy Elizabeth-et megöli egy gyönyörű, ezüst hajú tündér. Így Julie az apjával maradt, aki azonban a háború miatt hasznavehetetlenné vált.

A háború okozta traumák miatt, Julie úgy döntött, hogy az Akadémiára megy, hogy megtanuljon harcolni, hogy a legközelebbi csatában minden tőle telhetőt megtehessen.

Julie a legtöbb idejét Jonathan-nal és Beatriz-zal tölti, akik szintén árnyvadászok. Azonban hamar összebarátkozik George-dzsal, abban a hiszemben, hogy a fiú is az, valamint a hősnek tartott Simon-nal.

Julie bekerült abba a húsz fős csoprtba, akik a legjobban képzettek és akikre azt a feladatot bízták, hogy iktassák ki azt a new york-i vámpírt, aki gyerekeket öl. Amikor meghallotta a feladatot, rátörtek a háború emlékei és aggódni kezdett, így meggyőzte Beatriz-t és Jon-t, hogy kérjék ki Simon véleményét arról, hogyan győzzék le a vámpírt. Amikor Simon azt mondta, hogy valóban elvesztek az emlékei és csak halványan emlékszik az alvilágiakra, Julie megnyílt neki és elmesélte, hogy mi történt vele a háború alatt.

Miután visszatértek a második évükre az Akadémiára a nyári szünet után, Julie elkezdett Jonathan-nel randizni. Amikor a félig árnyvadász, félig tündér Helen Blackthorn érkezett hozzájuk vendégként, hogy előadást tartson nekik, Julie egyszerűen kiment az óráról.

Beatriz-zal és Jonathan-nal együtt, végül mégiscsak összebarátkoztak Simon-nal, George-dzsal és Marisol-lal és sokkal kultúráltabban viselkedtek velük, annak ellenére, hogy egykor elutasították őket és a resztli többi tagját. Ők hatan gyakran vettek részt küldetésen, ahol Julie sikeresen vezette a csapatot, George-dzsal ellentétben, aki majdnem elszúrta az egész akciót a hezitálásával. George azt is felfedte, hogy Julie kedveli Simon-t, azonban később nem derült ki pontosan, hogy végül is Julie-ról vagy Beatriz-ről beszélt.

2009-ben nem sokkal az ünnepek előtt, ő és Beatriz úgy döntöttek, hogy parabatai-okká válnak és ezt a döntést a dékán, Vivianne Penhallow az egész iskola előtt is hivatalosan bejelentette.

SzemélyiségSzerkesztés

Julie, mint a legtöbb árnyvadász rossz szemmel tekint a mondénokra és az alvilágiakra, legalábbis addig, míg Simon meg nem próbálja megváltoztatni mindenki nézeteit ezzel kapcsolatban. Általában hűvös és távolságtartó, azonban néha fél és nyitottabbá válik.

Julie, mint a legtöbb árnyvadász, könnyen túl lép a történteken. Simon szerint rendkívül jól képzett, annak ellenére, hogy még tanul.

MegjelenésSzerkesztés

Julie magas, csinos lány, vékony arccal, ami némiképp rosszalló arckifejezést kölcsönöz neki. Selymes szőke haja, porcelán színű bőre és arany pöttyös mogyoróbarna szemei vannak, ami a fényviszonyok miatt néha más színűnek látszik.

Feltűnése a könyvekbenSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki