FANDOM

Jason
Életrajzi információk
Állapot: Elhunyt
Elhunyt: 2007. december
Hovatartozás
Faj: Sötét Árnyvadász (2007)
Árnyvadász (-2007)
Hűséges: Sebastian Morgenstern (kényszerből)
Klávé (régen)
Kapcsolatok
Testvérek: Ismeretlen lánytestvér †
Megjelenés
Nem: Férfi
Hajszín: Szőke

Jason egyike volt azoknak az árnyvadászoknak, akiket Sebastian Morgenstern erőszakkal sötét árnyvadásszá változtatott.

Életrajz Szerkesztés

Jason 2007. decemberében ismeretlen körülmények között sötét árnyvadásszá változtatták.

Jason nővére Alicante-ban tartózkodott, amikor Sebastian és a harcosai megtámadták az Adamantin Citadella-t. Azonban Klávé nem hagyta, hogy a sötét harcosokká változtatott árnyvadászok rokonai harcoljanak, azonban azt mondták nekik, hogy megpróbálják a rokonaikat, ismerőseiket élve elfogni és meggyógyítani. Jason nővére így reménykedni kezdett, hogy a testvérét megmenthetik, ezért csatlakozott a Portálon át a harchoz.

A Citadellánál, Jace Herondale és Clary Fray meglátták Jason-t, ahogy leszúr és megöl egy férfit, akivel csak pillanatokkal azelőtt találkozott. Ekkor a nővére is észrevette őt és könyörgött neki, hogy észhez térítse, de hiába. Ő csak nevetett a kérlelő szavakon, ahogy a testvére közeledett felé, azonban mivel már megfosztották Jason-t a szabad akaratától, megpróbálta lefejezni a nőt.

Miután a Pokol kelyhét Edomban elpusztították, minden sötét árnyvadász meghalt. Jason is közöttük volt, hacsak nem halt meg a korábbi csaták alatt.

Megjelenés Szerkesztés

Jason köpcös, szőke hajú férfi volt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki