FANDOM

Henri de Polignac
Életrajzi információk
Kor: 17 (külsőre)
Hovatartozás
Faj: Alattvaló
Mondén
Otthon: Párizs
Hűséges: Marcel Saint Cloud
Kapcsolatok
Testvérek: Brigitte de Polignac (lánytestvér)
Megjelenés
Nem: Férfi
Hajszín: Szőke

Henri de Polignac a legerősebb párizsi vámpírklán egykori vezetőjének az alattvalója volt a párizsi forradalom idején.

Életrajz Szerkesztés

Henri de Polignac herceg unokaöccse volt, akit Marcel Saint Cloud az alattvalójává tett valamikor 1787 után, valószínűleg az egyik partija alkalmával. Az átalakulás után hazatért és a húgát, Brigitte-t is magával vitte.

Mint minden alattvaló Henri is rendíthetetlenül hűséges és elkötelezett volt a mestere iránt. Mivel Marcel minden parancsát teljesítette Henri, ezért jól ismerte a boszorkánymester Magnus Bnae-t, Magnus azonban unalmas alaknak tartotta őt, mint minden alattvalót.

Amikor Magnus részt vett Marcel egyik partiján 1791-ben, találkozott Henri-vel és a fiú testvérével Brigitte-tel és megállapította hogy a testvérpár kapcsolata több, mint testvéri.

A parti alatt nagy fennforgás támadt, amikor Coselle megjelent Marie Antoinette-tel, aki a sikeres szökését követően a palotából, eltévedt Párizs utcáin. Magnus igyekezett titokban kimenekíteni a királynét a vámpírok karmai közül, így végül Henri és Charles felkísérték Magnus-t és a királynét az egyik szobába.

Miután Magnus sikeesen átverte a vámpírokat és megmentette Marie Antoinette-t, Marcel Saint Cloud bosszút állt Magnus-on és Henri-vel üzenetet küldött neki, miszerint ezentúl nem szívesen látott vendég Párizsban. Amikor Henri ráakart támadni a boszorkánymesterre, hogy magával vigye Saint Cloud-hoz, Magnus varázslat segítségével megállította és megkérte, hogy távozzon.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki