FANDOM

Eva Herondale
Életrajzi információk
Teljes név: Eva Herondale (született Blackthorn)
Állapot: Elhunyt
Elhunyt: 1828
Hovatartozás
Faj: Árnyvadász
Hűséges: Klávé
Kapcsolatok
Partnerek: Tobias Herondale † (férj)
Gyermekek: Ismeretlen fiúgyermek
Család: Blackthorn család
Herondale család
Megjelenés
Nem:
Hajszín: Fekete

Eva Blackthorn egy rendkívül bátor árnyvadász volt, aki Tobias Herondale-hez ment feleségül. Miután a Klávé nem tudta végrehajtani a férjén a rá kirótt halálos ítéletet, ezért Eva-t ölték meg helyette.

Életrajz Szerkesztés

Eva Blackthorn árnyvadászként született, majd később Tobias Herondale felesége lett. Eva személyisége Tobias ellentéte volt, azonban ennek ellenére nagyon megszerették egymást.

1828-ban amikor az első gyermeküket várták, Tobias-t és még néhány árnyvadászt küldetésre küldték a boszorkánymesterekhez Bajorországba, Németország egyik tartományába. Azonban a küldetés tragikus fordulatot vett, amikor Tobias-t tőrbe csalta egy a boszorkánymesterek oldalán harcoló nagyobb démon, aki azt a kínzó látomást küldte rá, hogy a felesége, Eva és a születendő gyermekük szörnyű veszélyben vannak, ezért mihamarabb meg kell őket mentenie. Emiatt Tobias cserbenhagyta a harcostársait, így a Klávé ezen tettéért halálra ítélte, holott senki nem állhatott volna ellen a látomásnak. Mivel Tobias sohasem került elő, ezért a büntetést a Eva-n és a gyermekén hajtották végre.

Azonban Catarina Loss, aki régóta ismerte a családot, valamint látta Tobias-t felnőni és tudta milyen nagyszerű ember valójában, megmentette a gyermek életét. Felkereste Eva-t a börtönében az ítélet végrehajtása előtt és császármetszéssel világra segítette a gyermeket, majd egy álcázó bűbájjal elintézte, hogy Eva továbbra is várandósnak látszódjon, így az árnyvadászok sosem jöttek rá, hogy a baba valójában megmenekült. Eva rendíthetetlenül tűrte szenvedést és a rá mért ítéletet, az utolsó pillanatig titkolva, hogy a gyermeke megmenekült Catarina által.

Catarina és a baba az Újvilágba hajóztak, ahol Catarina nevelte felnevelte a fiút, akinek sohasem árulta el a származása történetét és hogy valójában árnyvadász, mivel féltette a biztonságát és hogy az árnyvadászok jogot formálnának rá.

Személyiség Szerkesztés

Eva erős, bátor és megingathatatlan személyiség volt, pontosan a férje ellentéte, akivel talán éppen ezért remekül kiegészítették egymást.

Megjelenés Szerkesztés

Eva-nak fekete haja volt.

Etimológia Szerkesztés

Az Eva egy héber eredetű, női keresztnév, jelentése élet vagy élő. Azt is jelentheti, hogy élettel teli vagy az élet anyja. Ez a latin megfelelője az angol Eve-nek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki