FANDOM

Elliott
Életrajzi információk
Állapot: Élőhalott
Hovatartozás
Faj: Vámpír
Otthon: Dumort Hotel, New York
Hűséges: Raphael Santiago
Kapcsolatok
Megjelenés
Nem: Férfi
Hajszín: Fekete

Elliott a New York-i klán egyik tagja és Raphael Santiago egyik hűséges követője.

Életrajz Szerkesztés

2007-ben Elliott volt az aki, Magnus Bane buliján ellopta a patkánnyá változott Simon-t és a Dumort Hotelbe vitte, hogy a barátjának, Zeke-nek ajándékozhassa.

Amikor a New York-i Intézet fiatal árnyvadászai megérkeztek, hogy kiszabadítsák Simon-t, elkapták Raphael-t. Amíg Lily a túszcseréről alkudozott, addig Elliott tartotta a kezében Simont, azonban a patkány megharapta őt, amivel jól felbosszantotta Elliott-ot. Később a patkánnyá vált Simon-t, kiragadta a kezei közül Clary.

Nem sokkal a történtek után, Lily-vel és Raphael-lel a Taki-ba mentek enni. Épp azon az estén, amikor a boszorkánymester, Magnus Bane és az árnyvadász, Alec Lightwood ott randevúztak. Amikor Raphael felfedte, hogy ki is Magnus partnere, Elliott elkezdte a fiút azzal húzni, hogy a szülei mit gondolnak arról, hogy egy boszorkánymesterrel jár. Bosszúsan Magnus azt válaszolta, hogy ne kezdjenek pletykát terjeszteni róluk, különben elvarázsolja őket. Mivel nem igazán érdekelte őket a fenyegetőzés, Elliott és Magnus némán méregették egymást, míg Raphael közbe nem avatkozott és biztosította Magnus-t afelől, hogy senkinek nem beszélnek róluk. Azonban, mint később kiderült, Raphael mégiscsak elárulta a dolgot Ragnor Fell-nek.

Megjelenés Szerkesztés

Elliott egy vékony, fekete srác, akinek raszta haja van.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki