FANDOM

Eliza Rosewain
Életrajzi információk
Teljes név: Eliza Wayland (született Rosewain)
Állapot: Él (1984)
Hovatartozás
Faj: Árnyvadász
Hűséges: Klávé
Kapcsolatok
Gyermekek: Jonathan Wayland † (fiúgyermek)
Család: Rosewain család
Wayland család
Megjelenés
Nem:

Eliza Rosewain egy árnyvadász, aki a Kör megalakulása idején az Árnyvadász Akadémia diákja volt.

Életrajz Szerkesztés

Eliza az Árnyvadász Akadémián töltött idő alatt aktivista volt, aki nagy érdeklődést mutatott az árnyvadászok alvilágiakkal és mondénekkel történő egyesítésének, valamint elítélte a Klávé politikáját, ugyanakkor Valentine Morgenstern nézeteit is. Abban hitt hogy az árnyvadászoknak jobban bele kellene avatkozni a mondének dolgaiba. Annak ellenére, hogy kezdetben hasonló célkitűzései voltak, mint Valentine-nak, Eliza semmit sem akart tőle vagy a Körtől. Gyakran osztogatott szórólapokat és tartott előadásokat a mondének problémáiról az Akadémián, kiérdemelve ezzel a többi diák és a tanárai megvetését, míg Valentine-t a legtöbben kedvelték és tisztelték.

1984-ben négyszer randizott Michael Wayland-del, aki mindig nagy figyelemmel követte az előadásait. Végül egymásba szerettek és összeházasodtak. Egy gyermekük született, Jonathan. Eliza még Michael és a fiuk halála előtt elhunyt, ugyanis az ő halálát használta fel Valentine, hogy Michael személyazonosságát felvéve, elköltözzön a Wayland család birtokára.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki