FANDOM

Elaine Lewis
Életrajzi információk
Állapot: Él
Hovatartozás
Faj: Mondén
Otthon: New York
Kapcsolatok
Partnerek: Ismeretlen Lewis † (férj)
Gyermekek: Rebecca Lewis (lánygyermek)
Simon Lewis (fiúgyermek)
Család: Lewis család
Megjelenés
Nem:
Hajszín: Fekete

Elaine Lewis Rebecca és Simon Lewis édesanyja.

Életrajz Szerkesztés

Miután a férjét rákkal diagnosztizálták, Elaine magára vállalta, hogy gondoskodik róla. Később miután a férjével végzett egy szívroham, Elaine magára maradt a gyerekekkel, akikről most már egyedül kellett gondoskodnia.

Hetekkel később, hogy Simon-t vámpírrá változtatták, Elaine-nek szemet szúrtak Simon új különös szokásai. Azt gyanította, hogy a fia drogozik, így átkutatta a szobáját, azonban kábítószerek helyett egy táskát talált tele vérrel teli üvegekkel, amit Simon a szekrényében tartott.

Amikor szembesítette Simon-t, Simon bevallotta neki az igazat, arról, hogy vámpír. Először nem hitte el, azt hitte Simon csak hallucinál, azonban Simon megkérte rá, hogy keresse meg a pulzusát. Elaine ekkor rádöbbent, hogy Simon igazat mond és végre hitt neki. Kétségbeesésében Simon-t szörnyetegnek nevezte és imádkozni kezdett. Simon végül elbájolta őt, hogy lenyugtassa, azt hitetve el vele, hogy az egészet csak álmodta.

Végül, azonban az elbájolás elhalványult és Elaine mindenre emlékezett. Megrémülve a fiától, megvárta míg Simon elmegy és a távollétében telerakta a házat zsidó jelekkel és szimbólumokkal. Így amikor Simon megpróbált hazatérni, be sem engedte a házba és elküldte őt. Elaine azt hitte, hogy az új Simon egy gyilkos, aki átvette a fia helyét, nem hitte el, hogy Simon valójában egy vámpír. Amikor a vitájuk során szóba került Rebecca, Elaine azt parancsolta neki, hogy tartsa magát távol a lánytól. Ezután Simon odaköltözött Jordan-hez, aki Praetor Lupus tagjaként Simon mentora volt.

Amikor Rebecca felhívta Elaine-t a Hálaadásnapi terveik miatt, Elaine azt mondta neki, hogy idén nem ünnepelnek és ne is utazzon haza. Amikor végül mégis megtette, Elaine elmondta neki, hogy Simon meghalt és a helyét egy szörnyeteg vette át, ezért Rebecca azt gondolta, hogy az édesanyjuk megőrült. Később Simon Rebecca-nak is elmondta az igazságot, aki sokkal jobban fogadta a hírt, mint az édesanyjuk.

Hetekkel később, a Sötétek háborúja végén, Simon-t Asmodeus újra halandóvá tette és elvette az Árnyvilággal és a Clary-vel kapcsolatos emlékeit, Rebecca és az édesanyjuk emlékeit is törölte, arról, hogy Simon vámpír. Így a kapcsolata a fiával látszólag újra normális lett, mivel egyikük sem emlékszik arra, ami ebben az időszakban történt.

Megjelenés Szerkesztés

Elaine apró, törékeny, madárcsontozatú nő, fekete göndör hajjal, ami már elkezdett őszülni, azonban Elaine nem festeti be.

Érdekességek Szerkesztés

  • Elaine randizott férfiakkal a férje halála után. Valamint egy gyakran ellenőrizte a társkereső profilját.
  • Elaine mindig kedvelte Luke-ot.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki