FANDOM

Church
Infobox Church.jpg
Életrajzi információk
Kor: Több mint 130 éves (2009)
Állapot: Halhatatlan
Hovatartozás
Faj: Macska
Otthon: Los Angeles
New York (régen)
London (régen)
Hűséges: Tiberius Blackthorn
Jem Carstairs
Lightwood család (régen)
Sötét Nővérek (régen)
Kapcsolatok
Megjelenés
Nem: Kandúr
Szemszín: Sárga

Church egy macska, akin a Sötét Nővérek különböző kísérleteket folytattak.

Életrajt Szerkesztés

Church-ön 1878-ban Mrs. Dark nekromanta kísérleteket hajtott végre, aminek eredményeképpen Church halhatatlanná vált. Az Eidolon démon valójában felakarta áldozni Church-öt, hogy visszahozza a halott testvérét, Mrs.Black-et, de az utolsó percben, Jem Carstairs megmentette őt, aki a parabataia-val Will Herondale-lel épp átkutatni érkezett a Sötét Nővérek házát. Jem a Londoni Intézetbe vitte őt, ahol az Intézet vezetője, Charlotte Fairchild beleegyezett, hogy megtartsák, mondván a macska szerencsét hoz a templomra.

Miután Jem Néma testvérré vált, Church szörnyen hiányolta őt és gyászolta. Amikor Magnus Bane boszorkánymester meghallotta ezt, úgy döntött magával viszi Church-öt New York-ba. Church hamarosan a New York-i Intézetbe került, ahol hűségesen szolgálta az árnyvadászok generációt. Mindig útbaigazította őket, ha valakit éppen kerestek.

2008. májusában miután Zakariás testvér meggyógyult és megint Jem lett, Church és ő találkoztak Jocelyn és Luke esküvőjén, ahol Jem felvette őt és a Lightwood család engedélye nélkül magával vitte Church-öt Los Angeles-be.

Később Jem a Los Angeles-i Intézet lépcsőjén hagyta Church-öt, hogy Emma-nak ajándékozza, aki a Blackthorn gyerekekkel együtt úgy döntött, hogy megtartják a macskát, így Church a Los Angeles-i Intézet lakója lett. Itt hamar új kedvencet talált magának, Tiberius-t, akinek az ágyán aludt.

Megjelenés Szerkesztés

Church egy nagy, oroszkék szőrű, sárga szemű perzsa macska. Jocelyn és Luke esküvőjén egy tucatnyi ezüst csengőt viselt a nyakában, Tessa és Jem esküvőjén pedig egy szalagot "Sok Boldogságot!" felirattal.

Személyiség Szerkesztés

Church okosabb mint az átlagos macskák. Kissé fennhordja az orrát és meglehetősen undok az emberekkel általában, kivéve azon keveseket, akiket kedvel. Ha útbaigazítást kérsz tőle, megérti, de csak akkor vezet a pontos úti célodhoz, ha úgy tartja kedve.

Érdekességek Szerkesztés

  • Miután Church a Londoni Intézetbe került, Charlotte azt mondta, hogy szerencsét hoz, ha van egy macska egy templomban, így lett Church, ami magyarul azt jelenti, hogy "templom".
  • Church szereti azt tettetni, hogy halott, ilyenkor a hátán fekszik és a lábai égnek állnak.
  • Church senkit nem kedvel, kivéve Jem-et és Ty-t.
  • Meg fogjuk tudni, hogyan került Church a New York-i Intézetbe.

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki