FANDOM

Caroline Connor
Életrajzi információk
Állapot: Él (2007)
Hovatartozás
Faj: Mondén
Kapcsolatok
Megjelenés
Nem:
Hajszín: Vörös

Caroline Connor egy mondén nő, aki a Pandemonium Enterprises egyik részének, a Sigblad Enterprises-nak a pénzügyi igazgatója és marketingért felelős elnökhelyettese.

Életrajz Szerkesztés

A Sigblad Enterprises alkalmazottjaként Caroline szakterülete a tengeri környezetben kínált programok köre, ami a New York környéki hajókirándulásokat és az ínyenc vacsorák megszervezését foglalja magában, illetve ezen programok keretén belül a város mágikus lakóinak megismerését.

2007-ben a Pandemoium elkezdett a sellőkkel kapcsolatban felmerült probléma megoldásán dolgozni, miszerint azok nem szeretik, hogy a turisták bámulják őket nap, mint nap, így elkezdték a gazdag ügyfeleket magukkal húzni a víz alá. Szeptemberben Ms. Connor felfogadta a híres boszorkánymestert, Magnus Bane-t, akit a kollégái ajánlottak neki. Caroline arra kérte őt, hogy idézzen meg neki egy kekélia démont. Mivel elég nagy összeget ígért Magnus-nak a munkáért cserébe, a boszorkánymester kérdések nélkül elfogadta az ajánlatot. Amikor rájött, hogy a démon megidézése beletelik pár órába elhagyta a lakást, egy üzleti ebéd kedvéért, majd órákkal később visszatért.

Amikor visszatért, a megidézett démon, Elyaas már várta, aki már jókora fennforgást csinált Magnus nappalijában. Azonnal elmondta a démonnak, hogy mit akar tőle, ami Magnus felidegesítette, hiszen rájött, hogy a démon megidézése nélkül is megoldhatták volna a problémát, és hogy a sellőkre sem kell átkot venni, ami Connor eredeti szándéka volt. Végül Magnus felajánlott neki egy sokkal kézenfekvőbb lehetőséget a probléma orvoslására, amit Connor el is fogadott és továbbra is üzleti kapcsolatban maradt Magnus-szal.

Megjelenés Szerkesztés

Caroline egy a harmincas éveiben járó ír nő. Sűrű, vörös haja és világos, fehér bőre van. Amikor Magnus-szal találkozott, drágának látszó kék kosztümöt viselt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki