FANDOM

Bridget Daly
Életrajzi információk
Állapot: Él (1903)
Hovatartozás
Faj: Mondén
Foglalkozás: Szakács
Otthon: Londoni Intézet (1878-)
Dublini Intézet (-1878)
Hűséges: Klávé
Kapcsolatok
Megjelenés
Nem:
Hajszín: Vörös
Szemszín: Barna

Bridget Daly a Londoni Intézet egykori szakácsa, aki kiváló harcos is egyben, aki unka közben szeret szomorú, gyászos balladákat énekelni, ami idegesíti az Intézet többi lakóját.

Életrajz Szerkesztés

Bridget egy ír családból származik, akik rendelkeznek a Látás képességével és az árnyvadászokat szolgálják generációk óta. Eredetileg ő volt a Dublini Intézet szakácsa volt, de miután 1878-ban a Magiszter támadása során a Londoni Intézet elveszítette a szakácsát, Agatha-t, Bridget-et a Klávé Londonba küldte. Az intézet másik új szolgálójával, Cyril-lel egy időben érkezett, aki a testvére munkáját vette át, aki szintén abban a támadásban halt meg, mint Agatha.

Bridget sokáig az Intézet szakácsa maradt. 1903-ban ő nyitott ajtót, amikor Magnus Bane hazavitte az Intézetbe James-t.

Személyiség Szerkesztés

Valamilyen oknál fogva, Bridget szeret borzalmas és morbid ír népi balladákat énekelni, miközben dolgozik. Ezek a dalok főként összetört szívekről és halálról szólnak és ez a szokása nagyon idegesíti az Intézet többi lakóját.

Megjelenés Szerkesztés

Bridget-nek göndör, vörös haja, csontos, nyúlánk arca és barna szemei vannak.

Képességek Szerkesztés

  • Fegyverforgatás: Bridget mondénként árnyvadász kiképzést kapott, így remekül ért a harchoz és a fegyverforgatáshoz. Ezt láthattuk is, amikor az automatonok ellen harcolt, épp úgy mint a többi árnyvadász.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki