FANDOM

Axel von Fersen
Életrajzi információk
Teljes név: Hans Axel von Fersen
Állapot: Él (1791)
Elhunyt
Hovatartozás
Faj: Mondén
Foglalkozás: Katona
Tisztség: Gróf
Otthon: Párizs
Hűséges: Francia királyi család
Kapcsolatok
Testvérek: Sophie Piper (lánytestvér)
Megjelenés
Nem: Férfi
Hajszín: Fekete
Szemszín: Kék

Axel von Fersen svéd gróf és Marie Antoinette közeli barátja.

Életrajz Szerkesztés

1791-ben Axel von Fersen felkereste Magnus Bane-t, hogy rávegye a boszorkánymestert, segítsen a királyi család megszöktetésében. Magnus feladata az volt, hogy tegyen a királynéra egy álcát a biztosan sikeres szökés érdekében. Magnus annak ellenére, hogy tisztában volt vele, hogy a terv őrültség, beleegyezett, hogy segít, ugyanis lenyűgözte őt Axel vonzó külseje és mélységes szenvedélye a királyné iránt.

Együtt végül sikeren végrehajtották a szökést és Axel hálából Magnus segítségéért, megcsókolta a boszorkánymestert, mielőtt biztonságba juttatta a királyi párt.

Ezután Magnus az Alpokba utazott, ahol utolérte a hír, miszerint a királyi családot Varennes-ben elfogták és visszavitték őket Párizsba. Magnus azonnal levelet írt Axel-nek, azonban a válasz a férfi helyett annak testvérétől, Sophie-tól érkezett Svédországból. Axel megkérte Sophie-t, hogy írja meg a Magnus-nak, hogy jól van, miközben Sophie azt is elárulta Magnus-nak, hogy Axel Bécsben van és éppen a császárnál jár közben a francia királyi család érdekében. Sophie tudta, hogy ha nem sikerül neki meggyőzni a császárt, akkor újra visszafog menni Párizsba, ezért megkérte Magnus-t, hogy beszélje le a férfit erről a végzetes tervről, azonban Magnus nem tett eleget a kérésnek és nem hallott többet a férfi felől.

Megjelenés Szerkesztés

Alex magas és vonzó férfi, fekete hajjal és kék szemekkel.

Kapcsolatok Szerkesztés

Szerelmi kapcsolatok Szerkesztés

Axel-nek nagyon közeli és intim kapcsolata volt Franciaország egykori királynéjával, Marie Antoinette-tel, akiért képes volt kockáztatni az életét, hogy megszöktethesse őt és a családját. Azonban ezt nem erősítette meg Magnus-nak, hiszen sohasem árulta volna el ilyen rútul őt. A királyné is feltétel nélkül bízott benne, hiszen azonnal hitt Magnus-nak, amikor a boszorkánymester azt mondta neki, hogy Axel szervezte be őt a szökési tervbe. Sőt mi több a királyné kulcsot adott a lakosztályához, hogy Axel könnyedén be és ki osonhasson a találkáik alkalmával.

Axel kapcsolata Magnus-szal főként plátói volt, annak ellenére, hogy egyszer csókolóztak is. Nyilvánvaló volt, hogy Axel-t elsősorban a királyné jóléte érdekli nem pedig Magnus. Magnus pedig rájött, hogy bár rendkívül vonzódott Axel-hez, nem sülhetett ki semmi jó a dologból, hiszen a mondénekkel való kapcsolatai mindig bonyolultak voltak és Axel élete, éppúgy mint a többi mondéné múlandó. Ezért döntött úgy, hogy nem próbálja meg megállítani a férfit a kudarcra ítélt tervében, hogy megint megmentse a királynét.

Érdekességek Szerkesztés

  • Mind Axel von Fersen, mind Marie Antoinette valódi történelmi személyiség volt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki