FANDOM

Arabella
Életrajzi információk
Állapot: Él (1857)
Hovatartozás
Faj: Sellő
Hűséges: Tündérek Udvara
Kapcsolatok
Megjelenés
Nem:

Arabella egy sellő, aki részt vett az árnyvadászok alvilágiakkal folytatott megbeszélésein, amelynek célja az Egyezmény létrehozása volt.

Életrajz Szerkesztés

1857-ben Arabella felúszott a Temzén, hogy a Klávéval folytatott megbeszéléseken a sellőket képviselje. A csigákkal együtt emelték ki a vízből és egy nagy akváriumba tették, hogy a Londoni Intézetbe vihessék. Az elbűvölő sellő többször is felszólalt az alvilágiak képviseletében és jelezte az ellenérzéseit a találkozóval szemben, az árnyvadászok nem kis meglepődésére. Edmund Herondale betoppanása után, Arabella kért a felkínált pogácsákból.

A következő találkozón, Arabella volt az egyetlen alvilági, aki válaszolt Amalia Morgenstern-nek, amikor az pogácsákat kínált fel, hogy békét teremtsen a vitázó felek között, így Arabella elfogadta a pogácsákat és uborkás szendvicseket is kért magának. A sikertelen megbeszélések után Arabella akváriumát épp visszaszállítani készültek, amikor démonok támadtak a találkozó résztvevőire, azonban Granville Fairchild és Josiah Wayland elé álltak és megvédték őt.

Érdekességek Szerkesztés

  • Ő az első sellő, akit a sorozatban említenek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki