FANDOM

Éjféli hölgy
Borító TDA1 amerikai
Információk
Író: Cassandra Clare
Eredeti cím: Lady Midnight
Borító készítő: Cliff Nielsen
Narrátor: Morena Baccarin
Megjelenés: Angol: 2016.03.08.
Borító Emma Carstairs
Sorozat: Gonosz Fortélyok
Oldalak száma: Angol: 650
Kronológia
Előző
Mennyei tűz városa
Következő
Árnyak ura

Az Éjféli hölgy az első kötete Cassandra Clare Gonosz Fortélyok sorozatának.

SzinopszisSzerkesztés

„Igen, árnyvadász vagyok. Éles kard, még élesebb nyelv.”

Főszerepben az árnyvadászok!

Öt év telt el a Mennyei tűz városa eseményei óta, amikor az árnyvadászok a kihalás szélére sodródtak. Emma Carstairs már nem gyászoló kislány, hanem egy fiatal nő, aki elszántan keresi szülei gyilkosát, hogy megbosszulhassa szeretteit és az őt ért veszteségeket.

Oldalán a parabataiával, Julian Blackthornnal, egy démoni cselszövést próbál felderíteni Los Angelesben, a Sunset sugárúttól egészen a Santa Monica partjait mosó, igéző tengerig követve a nyomokat. Emmának meg kell tanulnia bízni a szívében és az eszében. A szíve azonban veszélyes irányba húzza…

A helyzetet tovább bonyolítja, hogy Julian bátyja, Mark – akit a tündérek öt évvel ezelőtt elraboltak – egy alku részeként váratlanul hazatérhet. A tündérek mindenre hajlandók, hogy kiderítsék, ki gyilkolja a fajtájukat… és ehhez szükségük van az árnyvadászok segítségére. Ám a tündérek földjén másként telik az idő, így Mark alig öregedett, és nem ismeri meg a családját. Vajon valóban sikerülhet visszatérnie közéjük? Tényleg elengedik a tündérek?

Cassandra Clare új sorozatának szívfacsaró első része telis-tele van csillogással, bűbájjal és persze árnyvadászokkal…

GalériaSzerkesztés

BorítókSzerkesztés

Belső borítóSzerkesztés

TDA1 Belső poszter

IllusztrációkSzerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

  • A könyv 2012-ben játszódik.
  • A végleges borítót 2015. október 9-én a New York-i Comic Con-on mutatták be először, mégpedig nem más, mint Harry Shum Jr., aki a sorozatban Magnus-t alakítja.
  • A könyvben említésre kerül majd egy parti, ahol a Végzet Ereklyéi szereplői is jelen voltak. A parti története az amerikai, első, kemény borítós Éjfél kisasszony kiadásokban benne is lesz. Ebben a történetben szerepelni fog egy eljegyzés és nyilvánvalóan szerepelni fog: Jace, Clary, Magnus, Alec, Max, Maia, Bat, Isabelle, Simon, Jocelyn, Luke és Lily és még további néhány szereplő az Árnyvadász Akadémiáról.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki